Je bent momenteel op de Belgische(BE) - Nederlandstalige versie van de site. Andere versie kiezen
Pour vous connecter à la version Belge (BE) - Francophone du site. Changez la langue.

Helpdesk

Hoe kunnen we je helpen?

This search field has an attached autosuggestion popup menu

Veelgestelde vragen – Veelgestelde vragen

V.
Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn Jaarpaspoort?
A.
Leden dienen verlies of diefstal van hun Jaarpas zo spoedig mogelijk en uitsluitend schriftelijk te melden bij het Bureau Pass Annuel, op het volgende adres:

Disneyland Paris
Pass Annuel par correspondance
BP 100 77777 Marne-la-Vallée
Cedex 4, Frankrijk

De Jaarpas wordt dan gedeactiveerd en kan niet meer worden gebruikt.Om een verloren of gestolen Jaarpas opnieuw te activeren dient de houder een kopie (voor- en achterkant) van zijn of haar identiteitsbewijs en een cheque van vijfentwintig (25) euro te sturen naar Euro Disney Associés SCA. Euro Disney verstuurt de Jaarpas drie weken na ontvangst van de aanvraag tot heractivering (poststempel dient als bewijs). Er wordt geen nieuw Jaarpas verstrekt als de kennisgeving van verlies of diefstal plaatsvindt in de maand voordat het desbetreffende Jaarpas verloopt.In beide gevallen is Euro Disney niet aansprakelijk.
  • Heb je een vraag over onze producten of aanbiedingen?
    Bel onze experts in het hart van de Disney® Parken op het nummer
    078 15 60 28
  • Lokaal tarief
Footer Links
© Disney/Pixar © & TM Lucasfilm Ltd. © MARVEL. Alle rechten voorbehouden